Balsam do ciała (buteleczka) 30 ml CHOPARD Take Time for Happiness (160 szt)
Pielęgnacyjny balsam do ciała z linii kosmetyków Chopard Take Time for Happiness.
(6,76 zł sztuka)
Pielęgnacyjny balsam do ciała z linii kosmetyków Chopard Take Time for Happiness.
(6,76 zł sztuka)
Kosmetyki z serii Chopard Happiness zawierają w swym składzie cenne składniki, które pielęgnują i odżywiają skórę m.in. olej jojoba i witaminę E. Linia ta charakteryzuje się świeżym zapachem owoców cytrusowych połączonym z aromatem białych kwiatów. Kolekcja została stworzona tak, by wprowadzić klientów hotelowych w dobry nastrój, rozpieszczać, zachwycać i odświeżać.
Chopard - tradycja doskonałości.
Producent luksusowych zegarków i biżuterii tworzący małe dzieła sztuki na prośbę i we współpracy z ADA International stworzył wyjątkową linię kosmetyków charakteryzującą się bardzo dobrym składem produktów połączonym z wyjątkowej urody opakowaniami.
Narodziny firmy Chopard miały miejsce w 1860 roku w Sonvilier w Szwajcarii, kiedy Louis-Ulysse Chopard założył swój warsztat, gdzie stawiał przede wszystkim na precyzję i niezawodność. Jego zegarki szybko zyskały solidną reputację i znalazły klientów w całej Europie. 100 lat później Chopard doświadczył spektakularnego rozwoju stając się jedną z wiodących marek w branży zegarków, biżuterii, akcesoriów i perfum sklasyfikowanych jako towary luksusowe. Marka jest znana ze swojej kreatywności, najnowocześniejszych technologii i doskonałości swoich rzemieślników.
Będziemy się ogromnie cieszyć, jeśli wykorzystają Państwo produkty marki ADA COSMETICS w swoich firmach i będą Państwo rozpieszczać swoich gości chwilami pielęgnacji wysokiej jakości.
Firma ADA International odznacza się przede wszystkim kreatywnością i różnorodnością w tworzeniu kosmetyków. Za pośrednictwem bogatej oferty produktowej firma chce zaoferować swoim klientom możliwość podkreślenia unikalnego i jednocześnie nowoczesnego charakteru ich hoteli i apartamentów. ADA COSMETICS to serie kosmetyków, które zaspokoją potrzeby pielęgnacyjne nawet najbardziej wymagających klientów hoteli.