Przy zamówieniach powyżej 499 zł brutto dostawa GRATIS!
ODBIÓR OSOBISTY Kraków ul. Cechowa 51a |
|
PRZEDPŁATA |
POBRANIE |
KURIER DPD koszt: 17,99 zł |
KURIER DPD koszt: 18,99 zł |
KURIER DPD koszt: 17,99 zł |
KURIER DPD koszt: 18,99 zł |
PACZKOMATY 24/7 koszt: 12 zł |
PACZKOMATY 24/7 koszt: 14 zł |
SUUS LOGISTIC koszt: 149 zł |
SUUS LOGISTIC koszt: 149 zł |
Wysyłka
Zamówienia dostarczane będą pod wskazany przez Klienta adres w terminie wyznaczonym przez firmę kurierską, jednak nie dłuższym niż 2 dni robocze z wyjątkiem towarów z umieszczoną w opisie produktu informacją o wydłużonym czasie realizacji - produktów dostępnych na zamówienie.
Klient będzie obciążony kosztami wysyłki w zależności od wagi paczki. Niektóre zamówienia mogą być również realizowane i dostarczane przez naszych kierowców.
Do dostarczonej przesyłki zawsze dołączany jest dokument sprzedaży i dostawy (paragon lub faktura VAT – wedle dyspozycji Klienta). Paczki wysyłamy firmami kurierskimi DPD, InPost, SUUS. Jeśli Klient ma podpisaną umowę z inną firmą kurierską, istnieje możliwość wysyłki paczki przez wskazaną przez Klienta firmę kurierską.
Dostawa towaru odbywa się wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Przedsiębiorca jest zobowiązany do dostarczenia towaru (rzeczy) będącego przedmiotem umowy sprzedaży wolnego od wad. Klient powinien sprawdzić zawartość doręczonej przesyłki w obecności kuriera na okoliczność kompletności i nienaruszalności opakowań oraz zgodności przesyłki ze złożonym zamówieniem.
Reklamacje
Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne dotyczące niezgodności, wady produktu lub jego uszkodzenia należy kierować na adres mailowy sklep@adacosmetics.pl.
W zgłoszeniu prosimy podać numer zamówienia oraz dołączyć zdjęcia reklamowanego produktu, protokół reklamacyjny i/lub zdjęcia przesyłki.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej złożenia. O sposobie jej rozpatrzenia Klient zostanie poinformowany przez sprzedawcę wybraną przez siebie metodą (telefonicznie, wiadomość sms, mail).
Uszkodzona przesyłka
W przypadku uszkodzenia przesyłki i/lub jej ubytku należy spisać protokół szkody z kurierem lub zgłosić reklamacje na ekranie paczkomatu.
Protokół powinien zawierać zdjęcia przesyłki oraz szczegółowy opis uszkodzenia i /lub ubytków.
W przypadku przesyłek kurierskich obecnie z uwagi na zachowanie środków ostrożności firma DPD wdrożyła możliwość sporządzenia protokołu szkody po odbiorze przesyłki — drogą online. Protokół należy wypełnić w terminie wymaganym przez firmę DPD do godziny po odbiorze przesyłki, korzystając z linku: www.protokol.dpd.com.pl
Dla przesyłek paczkomatowych należy zgłosić reklamacje bezpośrednio na ekranie paczkomatu lub sporządzić protokół szkody drogą online korzystając z linku: www.inpost.pl/protokol
Następnie należy przesłać zgłoszenie reklamacyjne wraz ze sporządzonym protokołem szkody, opisem oraz zdjęciami drogą email na adres: sklep@adacosmetics.pl
Zwroty
Klient będący konsumentem oraz przedsiębiorcą z uprawnieniami konsumenta, który zawarł umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy nas o tym poinformować w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład poprzez pocztę elektroniczną) w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
Zwracany towar należy odesłać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od niniejszej umowy.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli zamówione produkty to rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
Nie respektujemy zwrotu towarów używanych, otwieranych i których opakowanie zabezpieczające zostało naruszone.
Jak dokonać zwrotu towaru?
- Wypełnij dokładnie formularz odstąpienia od umowy dostępny na dole strony. Możesz wybrać wersję elektroniczną lub druk, który dołączysz do przesyłki.
- Wyślij zwracany towar na adres: Chemitech Sp. z o.o. ul Cechowa 51a, 30-614 Kraków. Produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony i zapakowany, aby nie uległ uszkodzeniu. Koszt wysyłki towaru pokrywa Klient.
- Oczekuj na zwrot środków, który nastąpi w terminie do 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży.
Co dalej?
- W pierwszej kolejności po otrzymaniu przesyłki zweryfikujemy zwrot. Po pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu zostanie wystawiona korekta dokumentu sprzedaży, którą prześlemy na adres e-mail podany w zamówieniu.
- Zwrot środków zostanie dokonany nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy sprzedaży znajdują się w regulaminie sklepu.