Categories

Nowe produkty

Nowe produkty
Wszystkie nowe produktynavigate_next
Aktualne promocje

The White Company Noir

Aktywne filtry

The White Company Noir - luksusowe kosmetyki hotelowe

Historia marki The White Company

Marka The White Company powstała prawie 30 lat temu a jej założycielką jest Chrissie Rucker. Marka od początku powstania tworzy nienaganne, stylowe, pięknie zaprojektowane produkty głównie w kolorze białym stawiając na jakość i dbałość o szczegóły. Wszystko zaczęło się od 12-stronicowej broszury do sprzedaży wysyłkowej, by następnie przekształcić się w wielokanałowy, międzynarodowy biznes oparty na idei bezproblemowych zakupów czy to w jednym z pięknych sklepów marki, czy w sklepie internetowym. Cała oferta marki obejmująca produkty do wyposażenia domu, odzież oraz kosmetyki charakteryzuje się designerską jakością z zachowaniem przystępnych cen. Projektanci marki podróżują po całym świecie, od Włoch po Wietnam, w poszukiwaniu najlepszych tkanin: najdelikatniejszego kaszmiru, najczystszego jedwabiu, najpiękniejszego lnu oraz najlepszej kamionki. Dzięki temu dążeniu do perfekcji produkty marki The White Company są uznawane za najlepsze w swojej klasie.

Kosmetyki z linii The White Company Noir

Współpraca marek The White Company oraz ADA Cosmetics zaowocowała wyjątkową serią kosmetyków do mycia, oraz pielęgnacji ciała i włosów. Formuły produktów powstały w oparciu o wyłącznie najlepsze składniki, które w połączeniu ze wyjątkową kompozycją zapachową zachwycą nawet najbardziej wymagających gości hotelowych. Noir to egzotyczny, kwiatowy zapach, który czerpał swoją inspirację z paryskiej nocy, kiedy ulice są ciemne, ale za zamkniętymi zasłonami od czasu do czasu błyszczy światło. Zapach jest połączeniem bogatego bursztynu splatającego się zalotnie z jasną mandarynką i nutą aromatycznego drzewa sandałowego. The White Company Noir to zapach pełen niewymuszonej elegancji.

System dozowników z pompką

Kosmetyki z serii The White Company Noir można zakupić zarówno jako miniaturowe opakowania o pojemności 30 i 50 ml, jak i 300 ml butelki z pompką dozującą. Opakowania o pojemności 300 ml to ekologiczny i ekonomiczny wybór — produkt zużywany jest do samego końca, dzięki czemu ogranicza się wyrzucanie ledwo napoczętych buteleczek. Jest to oszczędność zarówno dla budżetu hotelu, jak i sposób na zmniejszenie produkcji odpadów plastikowych. Butelki z kosmetykami zawiesza się na dedykowanych, minimalistycznych, stalowych uchwytach, które mocuje się do ściany. Uzupełnianie kosmetyków jest niezwykle proste, a wszystkie elementy można z łatwością wyczyścić i zdezynfekować. Dodatkowo system wyposażony jest w zabezpieczenie przeciw kradzieży.