Categories

Filtruj według

Cena

Cena

  • 309,00 zł - 1 868,00 zł

Ilość w kartonie

Ilość w kartonie

Nowe produkty

Nowe produkty
Wszystkie nowe produktynavigate_next
Aktualne promocje

Grzebienie

Aktywne filtry

Grzebień hotelowy - ADACosmetics.pl

Grzebień hotelowy do włosów

W łazience hotelowej goście zwracają uwagę przede wszystkim na nieskazitelną czystość, ale doceniają również akcesoria, które umilają pobyt w obiekcie. Obecnie standardem spotykanym w każdej łazience hotelowej są kosmetyki, które pozostawiane są albo w formie miniaturek, albo jako systemy dozowania. Oprócz kosmetyków hotelowych, obiekt może zaproponować swoim gościom także galanterię hotelową, która uprzyjemni pobyt. Jednym z akcesoriów hotelowych, które obsługa hotelu może pozostawić w łazience, są grzebienie do włosów.

Grzebień do włosów

W ofercie marki ADA Cosmetics można znaleźć grzebienie do włosów wykonane z plastiku, drewna oraz bambusa. Każdy grzebień jest zapakowany w oddzielny kartonik, a w opakowaniu zbiorczym, w zależności od wyboru serii, znajduje się od 100 do 500 sztuk. Grzebienie hotelowe marki ADA Cosmetics dostępne są jako elementy całych serii akcesoriów hotelowych, takich jak Cocooning, Black&White oraz Green. W ofercie znajdują się również ekologiczne grzebienie bambusowe z linii galanterii hotelowej Think, Act & Live Responsible.

Akcesoria hotelowe

W zależności od ilości posiadanych gwiazdek, hotele są zobligowane do udostępnienia swoim gościom odpowiednich akcesoriów hotelowych. Niektóre z nich powinny znaleźć się w każdej hotelowej łazience, a inne powinny być dostępne na prośbę gości w recepcji hotelu. Akcesoria hotelowe to nie tylko wymóg, do którego hotele muszą się dostosować, lecz także możliwość, aby ugościć swoich klientów na wysokim poziomie i pozytywnie ich zaskoczyć.

Komfort gości i niezbędne akcesoria

Często zdarza się, że podczas pakowania zapominamy zabrać pewne przedmioty, które są niezbędne, jak grzebień do włosów, szczoteczka i pasta do zębów. Zdarza się również, że linie lotnicze zgubią bagaż podczas przesiadek na samolot, co powoduje, że nocując w hotelu, nie mamy ze sobą żadnych przyborów higienicznych. W takich sytuacjach obsługa hotelu powinna zapewnić wszystkie udogodnienia swoim gościom, co w przyszłości może zaowocować pozytywną opinią i poleceniem hotelu innym osobom.