Categories

Nowe produkty

Nowe produkty
Wszystkie nowe produktynavigate_next
Aktualne promocje

Grzebienie

Aktywne filtry

Grzebień hotelowy - ADACosmetics.pl

Grzebień hotelowy do włosów

W łazience hotelowej goście zwracają uwagę przede wszystkim na nieskazitelną czystość, ale każdorazowo doceniają również pozostawione w niej akcesoria, które umilą pobyt w obiekcie. Obecnie standardem spotykanym w każdej łazience hotelowej stały się kosmetyki, które pozostawiane są albo w formie miniaturek, albo jako systemy dozowania. Oprócz kosmetyków hotelowych obiekt może zaproponować swoim gościom także galanterię hotelową, która uprzyjemni pobyt. Jednym z akcesoriów hotelowych, które obsługa hotelu może pozostawić w łazience hotelowej, są grzebienie do włosów.

Grzebień do włosów

W ofercie marki ADA Cosmetics znaleźć można grzebienie wykonane z plastiku, drewna oraz bambusowe. Każdy grzebień jest zapakowany w oddzielny kartonik, natomiast w jednym opakowaniu zbiorczym, w zależności od wyboru serii znajduje się od 100 do 500 sztuk.
Grzebienie hotelowe marki ADA Cosmetics dostępne są jako elementy całych serii akcesoriów hotelowych takich jak Cocooning, Black&White oraz Green. W ofercie znaleźć można również ekologiczne grzebienie bambusowe z linii galanterii hotelowej Think, Act & Live Responsible.

Akcesoria hotelowe

W zależności od ilości posiadanych gwiazdek, hotele są zobligowane do udostępnienia swoim gościom odpowiednich akcesoriów hotelowych. Niektóre z nich powinny znaleźć się w każdej hotelowej łazience, a inne — powinny być dostępne na prośbę gości w recepcji hotelu. Akcesoria hotelowe to nie tylko wymóg, do którego hotele muszą się dostosować, lecz także możliwość, aby ugościć swoich klientów na wysokim poziomie, a nawet ich pozytywnie zaskoczyć.
Często się zdarza, że podczas pakowania zapominamy zabrać pewne przedmioty, które są niezbędne jak grzebień, szczoteczka i pasta do zębów. Zdarza się również zgubienie przez linie lotnicze bagażu podczas przesiadek na samolot, kiedy to nocując w hotelu, nie mamy ze sobą żadnych przyborów higienicznych. W takich sytuacjach obsługa hotelu powinna zapewnić wszystkie udogodnienia swoim gościom, które w przyszłości mogą zaprocentować pozytywną opinią i poleceniem hotelu innym osobom.