Nowe produkty

Nowe produkty
Wszystkie nowe produktynavigate_next
Aktualne promocje

Kolekcje luksusowe

Podkategorie

  • ARgENTUM

    Historia marki ARgENTUM

    Marka ARgENTUM została założona w 2012 roku przez Joy Isaacs. Założycielka marki od samego początku wierzyła w wyjątkowe właściwości srebra stosowanego w pielęgnacji skóry. Zdarzenia, które miały miejsce w jej życiu dodatkowo zmotywowały ją do stworzenia marki kosmetyków zawierających właśnie ten szczególny składni
    k. To był początek podróży w tworzeniu marki ARgENTUM. Joy podzieliła się swoją wizją z przyjaciółką, której pełne pasji zaangażowanie doprowadziły Joy do poznania doktora Gilberta Mouzina, naukowca w dziedzinie dermokosmetyki. Ich celem stało się stworzenie luksusowej gamy produktów opartych na składnikach pochodzenia naturalnego, dostarczających przełomowych osiągnięć naukowych w nowoczesnej pielęgnacji skóry. Po latach badań w dziedzinie dermokosmetyki opracowali opatentowaną fuzję dwóch niezbędnych składników — Silver Hydrosol i DNA HP. Rezultatem tego połączenia są kosmetyki przeznaczone do codziennej pielęgnacji skóry, mają działanie regenerujące, doskonale nawilżają, oraz wygładzają drobne zmarszczki.

    Kosmetyki marki ARgENTUM

    Współpraca marek ARgENTUM oraz ADA Cosmetics zaowocowała stworzeniem kosmetyków hotelowych charakteryzujących się naturalnymi, wegańskim składami. Dzięki partnerstwu marek powstały wyselekcjonowane, eleganckie produkty do pielęgnacji włosów i ciała, które zawierają srebro znane ze swoich dobroczynnych właściwości. W ofercie znalazł się szampon, żel pod prysznic, mydło do dłoni, odżywka do włosów oraz balsam do ciała. Kolekcja charakteryzuje się wyjątkowym zapachem, który jest połączeniem cytrusowych i ziołowych nut. W kompozycji zapachowej znaleźć można bergamotkę, geranium, aromaty różane oraz drzewo sandałowe. Opakowania w tej linii mają piękny design, który doskonale wpasuje się w każde nowoczesne wnętrze.

    Systemy dozowania kosmetyków hotelowych

    Kosmetyki z serii ARgENTUM można zakupić zarówno jako miniaturowe opakowania o pojemności 50 ml, a także jako wkłady do systemów Smart Care System oraz SHAPE Dispenser System, jak i w formie butelek z pompką. Opakowania o pojemności 300 ml to ekologiczny i ekonomiczny wybór — produkt zużywany jest do samego końca, dzięki czemu ogranicza się wyrzucanie ledwo napoczętych buteleczek. Jest to oszczędność zarówno dla budżetu hotelu, jak i sposób na zmniejszenie produkcji odpadów plastikowych.
    Butelki z kosmetykami zawiesza się na dedykowanych, minimalistycznych uchwytach, które mocuje się do ściany. Wymiana zużytych opakowań jest niezwykle intuicyjna, a wszystkie elementy łatwo wyczyścić i zdezynfekować. Dodatkowo wszystkie systemy dozowania wyposażone są w zabezpieczenie przeciw kradzieży.

  • Asprey

    Historia marki Asprey

    Asprey to brytyjska luksusowa marka, którą charakteryzuje niepowtarzalny styl, doskonała jakość produktów, innowacyjne wzornictwo oraz kompleksowa, profesjonalna obsługa. Marka Asprey zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją i sprzedażą detaliczną biżuterii, wyrobów ze srebra, artykułów gospodarstwa domowego, galanterii skórzanej oraz zegarków.
    Asprey ma długie i ugruntowane relacje z brytyjską rodziną królewską, sięgające XIX wieku. Obecnie Asprey ma tytuł nadwornego dostawcy biżuterii i srebra dla księcia Walii. Marka dostarcza też korony, tiary i berła dla rodzin królewskich na całym świecie. Firma Asprey została założona w Anglii w Mitcham w hrabstwie Surrey w 1781 roku jako tkalnia jedwabiu przez Williama Aspreya, wkrótce stała się luksusowym centrum handlowym. Dziś Asprey kojarzy się przede wszystkim z artykułami o ekskluzywnym designie, a oferta marki jest kierowana do tych, którzy poszukują poziomu jakości, który jest obecnie rzadko dostępny.

    Kosmetyki marki Asprey

    ADA Cosmetics już od ponad dekady produkuje kosmetyki hotelowe dla brytyjskiej luksusowej marki Asprey. Kosmetyki hotelowe z linii Purple Water charakteryzują się ponadczasowym zapachem, doskonałymi recepturami i wyjątkową estetyką opakowań. Formuły produktów powstały w oparciu o wyłącznie najlepsze olejki eteryczne, które nadają produktom wyjątkową cytrusową świeżość z nutami korzennymi. Cytryna, mandarynka i jakaranda tworzą nuty głowy, podczas gdy kwiat pomarańczy, bazylia i imbir tworzą charakterystyczne serce. Korzeń wetiweru, pieprz i piżmo dopełniają nuty bazowe ziemistą i ponadczasową głębią. Linia kosmetyków hotelowych Asprey Purple Water jest kierowana do ekskluzywnych pięciogwiazdkowych hoteli, które pragną rozpieszczać swoich gości produktami o wyjątkowej jakości. Kolekcja kosmetyków została dodatkowo uzupełniona o galanterię hotelową, która ma w stylowy sposób zadbać o najwyższy komfort pobytu gości w obiekcie.

    Przyjazny dla środowiska system dozowania kosmetyków hotelowych

    Kosmetyki z serii Asprey Purple Water można zakupić zarówno jako miniaturowe opakowania o pojemności 30 ml, a także jako butelki z pompką o pojemności 360 ml. Dozowniki z pompką to ekologiczny i ekonomiczny wybór, ponieważ produkt zużywany jest do samego końca, dzięki czemu ograniczone zostaje wyrzucanie ledwo napoczętych buteleczek. Jest to oszczędność zarówno dla budżetu hotelu, jak i sposób na zmniejszenie produkcji odpadów plastikowych.
    Marki ADA Cosmetics i Asprey są wspólnie zaangażowane w ochronę środowiska dlatego receptury kosmetyków oraz opakowania zewnętrzne są wytwarzane w sposób przyjazny dla środowiska. Przykładem są nowo zaprojektowane dozowniki z pompką, które zostały w całości wyprodukowane z recyklingowanego plastiku (PCR).

  • Balmain

    Historia marki Balmain

    Balmain to francuski dom mody, który został założony w 1945 roku przez Pierre'a Balmain i szybko zasłynął z eleganckich, luksusowych projektów charakteryzujących się doskonałym krawiectwem kierowanych do klientów wśród europejskiej elity. Pierre Balmain był jednym z najbardziej cenionych projektantów mody oraz kostiumów filmowych a marka, którą stworzył mimo upływu lat, jest niezmiennie uważana za jedną z najbardziej prestiżowych. Obecnie Balmain Paris słynie z wyrazistych stylizacji, za którymi od 2011 roku stoi Olivier Rousteing, który został dyrektorem kreatywnym marki. Olivier Rousteing od startu zachwycił świat swoimi kolekcjami, w których płynnie łączy charakterystyczny styl Balmain z nowoczesnymi akcentami.
    Balmain Hair Couture to od 45 lat część francuskiego domu mody Balmain Paris. Tworzy ona luksusowe produkty do pielęgnacji i stylizacji włosów. Głównymi odbiorcami są styliści fryzur pracujący przy pokazach mody, którzy wykorzystują kosmetyki z kolekcji Balmain Paris Hair Couture, aby prezentować fryzury swoich modelek w najpiękniejszy i najmodniejszy sposób.

    Kosmetyki marki Balmain

    Współpraca marek Balmain Hair Couture oraz ADA Cosmetics rozpoczęła się na początku 2020 roku od zaopatrywania w kosmetyki z logo Balmain hoteli Grand Hyatt na całym świecie. Obecnie obie marki wzmacniają i poszerzają swoją współpracę, co skutkuje produkcją i dystrybucją kosmetyków hotelowych do szerszego grona obiektów. Dzięki partnerstwie marek powstały wyselekcjonowane, eleganckie produkty do pielęgnacji włosów i ciała, które mają umilać pobyt gościom luksusowych hoteli na całym świecie. W ofercie znalazł się szampon, żel pod prysznic, mydło do dłoni, odżywka do włosów oraz balsam do ciała, które posiadają w swojej formule proteiny jedwabiu, dzięki czemu doskonale nawilżają skórę i włosy. Kolekcja charakteryzuje się wyjątkowym zapachem, który jest połączeniem orzeźwiającej mięty i bergamotki z kojącą lawendą i cynamonem. Opakowania w tej linii mają prosty, minimalistyczny design, który doskonale wpasuje się w każde wnętrze.

    Systemy dozowania kosmetyków hotelowych

    Kosmetyki z serii Balmain można zakupić zarówno jako miniaturowe opakowania o pojemności 35 i 50 ml, a także jako wkłady do systemu SHAPE Dispenser System i w formie butelek z pompką. Opakowania o pojemności 300 ml to ekologiczny i ekonomiczny wybór - produkt zużywany jest do samego końca, dzięki czemu ogranicza się wyrzucanie ledwo napoczętych buteleczek. Jest to oszczędność zarówno dla budżetu hotelu, jak i sposób na zmniejszenie produkcji odpadów plastikowych.
    Butelki z kosmetykami zawiesza się na dedykowanych, minimalistycznych uchwytach, które mocuje się do ściany. Wymiana zużytych opakowań jest niezwykle intuicyjna, a wszystkie elementy łatwo wyczyścić i zdezynfekować. Dodatkowo system SHAPE wyposażony jest w zabezpieczenie przeciw kradzieży.

  • Bogner

    Historia marki Bogner

    Bogner to marka stworzona przez wielokrotnego zwycięzcę w narciarstwie biegowym i skokach narciarskich w Niemieckich Mistrzostwach Kombinacji Norweskiej - Willy'ego Bognera. Firma powstała w Monachium w 1932 roku jako niewielki importer sprzętu sportowego, lecz szybko przekształciła się w zakład produkcyjny specjalizujący się w tworzeniu ekskluzywnej odzieży sportowej.
    Wszystkie oferowane przez markę Bogner produkty są wykonane z najwyższej jakości materiałów i charakteryzują się eleganckim wzornictwem utrzymanym w aktualnych trendach. Najsłynniejszymi ambasadorkami marki były Marilyn Monroe i Ingrid Bergman, które pokochały wąskie spodnie narciarskie ze stretchu i często były w nich widziane. Produkty dedykowane są zarówno dla profesjonalistów (odzież sygnowana nazwiskiem Bogner jest oficjalnym strojem niemieckiej reprezentacji narodowej) jak i dla wszystkich tych, którzy pasjonują się sportem.

    Kosmetyki marki Bogner

    Współpraca marek Bogner oraz ADA Cosmetics zaowocowała luksusową linią kosmetyków, która jest uosobieniem prostoty, niewymuszonego stylu i ducha sportu. W kolekcji tej znaleźć można pełną ofertę wysokiej jakości produktów do pielęgnacji włosów i ciała takich jak żel do mycia ciała, szampon do włosów, balsam do ciała oraz mydło do dłoni, które delikatnie oczyszczają skórę i włosy oraz poprawiają ich nawilżenie. Wszystkie kosmetyki w serii posiadają świeżą, kwiatową kompozycję zapachową wzbogaconą o nuty cytrusowe, jaśmin, aromat róży oraz piżmo. Produkty zostały zamknięte w opakowaniach o minimalistycznym designie, który doskonale oddaje wyrafinowanie i sportowy styl marki Bogner. Kolekcja kosmetyków została dodatkowo uzupełniona o galanterię hotelową, która ma w stylowy sposób zadbać o najwyższy komfort pobytu gości w obiekcie.

    Systemy dozowania kosmetyków hotelowych

    Kosmetyki z serii Bogner można zakupić zarówno jako miniaturowe opakowania o pojemności 30, jak i butelki z pompką o pojemności 300 ml, a także jako wkłady do systemów Smart Care System oraz press+wash. Opakowania o pojemności 300 ml to ekologiczny i ekonomiczny wybór - produkt zużywany jest do samego końca, dzięki czemu ogranicza się wyrzucanie ledwo napoczętych buteleczek. Jest to oszczędność zarówno dla budżetu hotelu, jak i sposób na zmniejszenie produkcji odpadów plastikowych.
    Butelki z kosmetykami zawiesza się na dedykowanych, minimalistycznych uchwytach, które mocuje się do ściany. Wymiana zużytych opakowań jest niezwykle intuicyjna, a wszystkie elementy łatwo wyczyścić i zdezynfekować. Dodatkowo, system wyposażony jest w zabezpieczenie przeciw kradzieży.

  • Chopard

    Historia marki Chopard

    Chopard to producent luksusowych zegarków i biżuterii. Firma powstała w 1860 roku w szwajcarskim Sonvilier, gdzie Louis-Ulysse Chopard założył swój pierwszy warsztat. Dzięki swojej niesamowitej precyzji wytwarzane przez niego zegarki szybko zyskały solidną reputację, a dzięki niezawodności w ich działaniu znajdowały nabywców w całej Europie. Marka Chopard po 100 latach działalności doświadczyła spektakularnego rozwoju i stała się jedną z wiodących marek tworzących najwyższej klasy zegarki i biżuterię. Obecnie w ich ofercie znaleźć można również akcesoria oraz perfumy. Chopard to niekwestionowany synonim perfekcji, pasji i luksusu. Marka jest również zaangażowana we wspieranie zasad zrównoważonego rozwoju i korzysta wyłącznie z etycznie pozyskiwanego złota.

    Kosmetyki Chopard Take Time for Happiness

    Chopard Take Time for Happiness to kolekcja kosmetyków, która ma wprowadzać gości w dobry nastrój i przywrócić im energię. W formułach kosmetyków znaleźć można olej jojoba i witaminę E, które odżywią i zarazem nawilżą skórę. Wszystkie produkty z serii Chopard Take Time for Happiness posiadają orzeźwiające nuty owoców cytrusowych połączone z kwitnącym bukietem białych kwiatów. Butelki produktów posiadają kształt charakterystyczny dla diamentu, co sprawia że kolekcja idealnie sprawdzi się w luksusowych apartamentach hotelowych.
    Kosmetyki hotelowe marki Chopard mogą zostać nabyte wyłącznie przez hotele cztero- i pięciogwiazdkowe lub luksusowe apartamenty (po weryfikacji obiektu przez producenta i wyrażenia zgody na sprzedaż). W razie wątpliwości serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi Klienta.

    Akcesoria hotelowe Chopard

    Oprócz kosmetyków hotelowych, w kolekcji Chopard znajdują się także akcesoria hotelowe, które przydadzą się podczas pobytu w hotelu, takie jak pilniczek do paznokci, zestaw do mycia zębów oraz zestaw do golenia. W hotelach powyżej czterech gwiazdek Goście obowiązkowo powinni otrzymać igielnik, który teraz można zakupić także w serii Chopard. Dodatkowo, na naszej stronie znajdziecie Państwo czepki do kąpieli, które chronią włosy oraz czyścik do butów.

  • Elemis

    Historia marki Elemis

    Elemis to brytyjska marka kosmetyków, która w swoich produktach łączy naturę z aktualnymi zdobyczami nauki. Marka powstała w 1990 roku z pomysłu założycielki i inwestorki Lindy Steiner, która marzyła o kosmetykach, które byłyby oparte w maksymalnym stopniu na naturalnych składnikach. Po połączeniu sił z Noellą Gabriel, Séanem Harringtonem i Oriele Frank stworzyła ona serię kosmetyków do twarzy i ciała, które w swoim składzie łączyły rośliny z całego świata, nowoczesne technologie i substancje aromaterapeutyczne. Obecnie marka słynie z produktów opracowywanych przez doświadczony zespół naukowców i czołowych ekspertów w dziedzinie pielęgnacji skóry co czyni je numerem 1 wśród luksusowych marek w sektorze pielęgnacji twarzy w Wielkiej Brytanii.

    Kosmetyki marki Elemis

    Współpraca marek Elemis oraz ADA Cosmetics zaowocowała kolekcją kosmetyków, które pozwolą w łazience hotelowej poczuć się jak w prawdziwym SPA. Formuła produktów z serii Elemis Revitalise-Me działa silnie odświeżająco i rewitalizująco na skórę głównie dzięki wzbogaceniu jej o olejki eteryczne z neroli, mandarynki, limonki, bazylii i tymianku. Kolekcja kosmetyków została dodatkowo uzupełniona o galanterię hotelową, która pozwoli zadbać o najwyższy komfort pobytu gości w obiekcie.

    Systemy dozowania kosmetyków hotelowych

    Kosmetyki z serii Elemis można zakupić zarówno jako miniaturowe opakowania o pojemności 30 i 50 ml, a także jako wkłady do najlepiej sprzedającego się systemu dozowania Smart Care System. Opakowania o pojemności 300 ml to ekologiczny i ekonomiczny wybór - produkt zużywany jest do samego końca, dzięki czemu ogranicza się wyrzucanie ledwo napoczętych buteleczek. Jest to oszczędność zarówno dla budżetu hotelu, jak i sposób na zmniejszenie produkcji odpadów plastikowych. W portfolio serii znalazły się również dozowniki z pompką, których opakowania zewnętrze zostały w całości wyprodukowane z recyklingowanego plastiku (PCR).
    Butelki z kosmetykami zawiesza się na dedykowanych, minimalistycznych uchwytach, które mocuje się do ściany. Wymiana zużytych opakowań jest niezwykle intuicyjna, a wszystkie elementy łatwo wyczyścić i zdezynfekować. Dodatkowo system wyposażony jest w zabezpieczenie przeciw kradzieży.

  • Esteban

    Historia marki Esteban

    Esteban Paris to marka stworzona przez podróżnika i entuzjastę lotnictwa Jean-Max Estébana. Firma powstała ponad 40 lat temu i zasłynęła kolekcją Teck & Tonka, która powstała po jednej z podróży do Afryki. Kolekcja ta zainspirowana była afrykańską sztuką oraz aromatami przypraw. Aktualnie marka Esteban w swoim portfolio posiada szeroką gamę akcesoriów wyposażenia wnętrz, które wyróżniają się oryginalnymi zapachami opartymi na chronionych formułach. Dodatkowo ponad 99% produktów zapachowych marki Estéban powstaje w warsztatach firmy na południu Francji. Firma promuje również bardziej zaangażowane podejście do perfumerii, oferując produkty nadające się do wielokrotnego napełniania i recyklingu.

    Kosmetyki marki Esteban

    Luksusowa, wegańska linia kosmetyków Esteban Paris certyfikowana przez Nordic Swan Ecolabel charakteryzuje się przemyślanymi, specjalnie dobranymi, naturalnymi składami oraz pięknym designem opakowań. Kosmetyki z linii Esteban zawierają w swoim składzie wyselekcjonowane składniki pochodzenia naturalnego, biodegradowalne środki powierzchniowo czynne, a ilość konserwantów została ograniczona do niezbędnego minimum. W kolekcji znaleźć można pełną ofertę wysokiej jakości produktów do pielęgnacji włosów i ciała takich jak żel do mycia ciała, szampon do włosów, balsam do ciała oraz mydło do dłoni, które delikatnie oraz skutecznie oczyszczają skórę i włosy poprawiając ich nawilżenie. Wszystkie kosmetyki w serii posiadają delikatną, świeżą, kwiatową kompozycję zapachową, która doskonale oddaje wyrafinowanie marki Esteban Paris.

    Systemy dozowania kosmetyków hotelowych

    Kosmetyki do mycia i pielęgnacji ciała z serii Esteban można zakupić zarówno jako miniaturowe opakowanie o pojemności 30 ml, a także jako wkłady do systemów Smart Care System oraz SHAPE Dispenser System. Opakowania o pojemności około 300 ml to ekologiczny i ekonomiczny wybór — produkt zużywany jest do samego końca, dzięki czemu ogranicza się wyrzucanie ledwo napoczętych buteleczek. Jest to oszczędność zarówno dla budżetu hotelu, jak i sposób na zmniejszenie produkcji odpadów plastikowych. W portfolio serii znalazły się również dozowniki z pompką, których opakowania zewnętrze zostały w całości wyprodukowane z recyklingowanego plastiku (PCR).
    Dozownik z butelką z kosmetykiem zawiesza się na dedykowanym, minimalistycznym uchwycie, który mocuje się do ściany. Wymiana zużytego opakowania jest niezwykle intuicyjna, a wszystkie elementy łatwo wyczyścić i zdezynfekować. Dodatkowo system wyposażony jest w zabezpieczenie przeciw kradzieży.

  • Lalique

    Historia marki Lalique

    Lalique to francuska marka założona w 1888 roku przez René-Jules Lalique, który był niekwestionowanym mistrzem sztuki jubilerskiej. René Lalique rozpoczął swoją karierę już w wieku 16 lat, szybko awansując na niezależnego projektanta biżuterii u najbardziej znanych paryskich jubilerów takich jak Jacta, Cartier i Boucheron. W 1885 roku otworzył własny warsztat na Place Gaillon w Paryżu, a w ciągu dekady Lalique znalazł się wśród najbardziej znanych paryskich jubilerów. Wygrywał konkursy, wystawiał swoje prace i tworzył biżuterię dla znanych artystów. Zrewolucjonizował style biżuteryjne tamtego okresu, stając się ulubieńcem czołowych osobistości świata i podziwianym przez najwybitniejszych mistrzów sztuki jubilerskiej. Jego prace były zamawiane przez wielkie dwory i kolekcjonowane przez światowych bogaczy.
    W 1905 roku René Lalique otworzył sklep przy Place Vendôme 24, w którym wystawiał nie tylko swoją biżuterię, ale także szklane przedmioty wykonane w jego warsztacie w jego posiadłości w Clairefontaine, niedaleko Rambouillet. Perfumiarz François Coty, który nieopodal prowadził swój sklep, był pod takim wrażeniem projektów René Lalique, że poprosił go, aby wykorzystał swój talent do pracy w przemyśle perfumeryjnym. Tak rozpoczęła się ich współpraca, która zrewolucjonizowała przemysł perfumeryjny i po raz pierwszy umożliwiła oferowanie perfum w atrakcyjnych flakonach po przystępnych cenach. Od tego czasu Lalique coraz częściej pracował nad projektami dla sektora perfumeryjnego, ostatecznie poświęcając się całkowicie bardziej przemysłowym technikom produkcji szkła. Dziś wizją marki Lalique jest przedłużenie twórczego geniuszu założyciela poprzez projektowanie zachwycających fakonów perfum, wyjątkowej biżuterii oraz artykułów do dekoracji wnętrz. Firma jest najbardziej znana z produkcji wyrobów ze szkła artystycznego i zapachów, takich jak Lalique Encre Noire.

    Kosmetyki marki Lalique

    Współpraca marek Lalique oraz ADA Cosmetics zaowocowała wyjątkową kolekcją kosmetyków z kultowym designem opakowań przedstawiającym piękno jaskółek w locie. Formuły produktów powstały w oparciu o wyłącznie najlepsze składniki, które w połączeniu z orzeźwiającym aromatem bergamotki, kwiatem ylangu oraz drzewem cedrowym sprawiają, że kąpiel i pielęgnacja ciała stają się wyjątkowo przyjemne. Linia kosmetyków hotelowych zachwyci wszystkich entuzjastów słynnego stylu i dziedzictwa marki Lalique.

    Systemy dozowania kosmetyków hotelowych

    Kosmetyki z serii Lalique można zakupić zarówno jako miniaturowe opakowania o pojemności 30 jak i 50 ml, a także jako wkłady do systemów dozowania Smart Care System oraz SHAPE Dispenser System. Opakowania o pojemności 300 ml to ekologiczny i ekonomiczny wybór - produkt zużywany jest do samego końca, dzięki czemu ogranicza się wyrzucanie ledwo napoczętych buteleczek. Jest to oszczędność zarówno dla budżetu hotelu, jak i sposób na zmniejszenie produkcji odpadów plastikowych. Butelki z kosmetykami zawiesza się na dedykowanych, minimalistycznych uchwytach, które mocuje się do ściany. Wymiana zużytych opakowań jest niezwykle intuicyjna, a wszystkie elementy łatwo wyczyścić i zdezynfekować. Dodatkowo system wyposażony jest w zabezpieczenie przeciw kradzieży. W portfolio serii znalazły się również dozowniki z pompką oraz produkty do ich uzupełniania.

  • Luis Trenker

    Historia marki Luis Trenker

    Marka Luis Trenker została założona w 1995 roku przez dwóch braci Michi i Hansjörga Klemera w Bolzano we Włoszech. Początkowo była ona ściśle związana z bawarskim producentem odzieży skórzanej MEINDL. Po pięciu latach współpracy marka Luis Trenker oddzieliła się, a pełną odpowiedzialność za jej prowadzenie przejął Michi Klemer.
    Marka zaczęła od wprowadzenia na rynek swojej pierwszej kolekcji nart i tego samego roku ubrała brazylijską drużynę sportów zimowych na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Turynie oraz niemiecką drużynę narciarstwa alpejskiego na Igrzyska Paraolimpijskie, które również odbywały się w Turynie. W 2009 roku marka po raz pierwszy wchodzi na rynek hotelowy, prezentując koncepcję apartamentu hotelowego w stylu Luisa Trenkera. Projekt powstaje we współpracy z włoskim specjalistą od wyposażenia hoteli OltreMoDo. W apartamencie wdrożony zostaje również specjalny projekt kabiny na podczerwień we współpracy z Physiotherm. Działania marki nabierają rozpędu i po otwarciu sklepu internetowego z kolekcjami odzieży outdoorowej powstają również nowe sklepy stacjonarne, domki noclegowe oraz nowe apartamenty hotelowe. W 2012 roku marka organizuje wyjątkowy pokaz mody, który odbywa się na szczycie Ortler na wysokości prawie 4000 metrów. W 2014 roku marka Luis Trenker wprowadza na rynek pierwszą gamę produktów pielęgnacyjnych oferowanych w wybranych hotelach. Następnie rozszerza oferowaną gamę produktów o pościel. Obecnie marka Luis Trenker podąża nurtem „slow fasion” a ubrania, które projektują, definiuje niepowtarzalny styl, który w połączeniu z trwałością i jakością sprawia, że odzież marki Luis Trenker towarzyszy jej użytkownikom nie tylko przez jeden sezon, ale przez wiele lat.

    Kosmetyki marki Luis Trenker

    Współpraca marek Luis Trenker oraz ADA Cosmetics zaowocowała produkcją i dystrybucją kosmetyków hotelowych do szerokiego grona obiektów, które chcą podkreślić swoją wyjątkowość. Dzięki partnerstwu marek powstały wyselekcjonowane, eleganckie produkty do pielęgnacji włosów i ciała, które mają umilać pobyt gościom luksusowych hoteli na całym świecie. W ofercie znalazł się szampon, żel pod prysznic, mydło do dłoni, odżywka do włosów oraz balsam do ciała. Kolekcja charakteryzuje się wyjątkowym zapachem, który jest połączeniem kwiatów i ziół z alpejskich łąk. Opakowania w tej linii mają prosty, minimalistyczny design, który doskonale wpasuje się w każde nowoczesne wnętrze.

    Systemy dozowania kosmetyków hotelowych

    Kosmetyki z serii Luis Trenker można zakupić zarówno jako miniaturowe opakowania o pojemności 50 ml, a także jako wkłady do systemów Smart Care System oraz SHAPE Dispenser System jak i w formie butelek z pompką. Opakowania o pojemności 300 ml to ekologiczny i ekonomiczny wybór — produkt zużywany jest do samego końca, dzięki czemu ogranicza się wyrzucanie ledwo napoczętych buteleczek. Jest to oszczędność zarówno dla budżetu hotelu, jak i sposób na zmniejszenie produkcji odpadów plastikowych.
    Butelki z kosmetykami zawiesza się na dedykowanych, minimalistycznych uchwytach, które mocuje się do ściany. Wymiana zużytych opakowań jest niezwykle intuicyjna, a wszystkie elementy łatwo wyczyścić i zdezynfekować. Dodatkowo system Smart i SHAPE wyposażony jest w zabezpieczenie przeciw kradzieży.

  • Penhaligon's
  • The White Company
  • Soapsmith

    Historia marki Soapsmith

    Marka Soapsmith powstała w 2012 roku a jej założycielką była Sam Jameson, która za cel obrała sobie ożywienie prawie utraconego przemysłu rzemieślniczego i produkcyjnego w stolicy Wielkiej Brytanii. Jej hobby związane z rzemieślniczą produkcją mydła i tworzeniem zapachów przekształciła w rentowny biznes. Soapsmith narodził się z pragnienia przywoływania wspomnień poprzez zapach, czerpiąc inspirację z otaczającego nas świata: ludzi, miejsc i momentów. Obecnie marka oferuje siedem charakterystycznych zapachów, które towarzyszą produktom do kąpieli i pielęgnacji ciała. Wszystkie produkty marki Soapsmith oparte są na naturalnych składnikach, które odżywiają i pielęgnują skórę.

    Kosmetyki marki Soapsmith

    Współpraca marek Soapsmith oraz ADA Cosmetics zaowocowała powstaniem odważnej i tętniącej życiem kolekcji kosmetyków hotelowych. Etykieta produktu opiera się na projekcie ilustracji z asortymentu kosmetyków Soapsmith Hackney. Projekt grafiki został zainspirowany teksturami, typografią, sztuką uliczną i innymi wrażeniami zmysłowymi charakterystycznymi dla tego obszaru Londynu. Zapach linii to połączenie drzewa sandałowego i geranium ze świeżą bergamotką i rozmarynem. Wszystkie kosmetyki z tej linii są uosobieniem idealnej równowagi między ilością naturalnych ekstraktów zapewniających dobre nawilżenie skóry i włosów a bogatą, gęstą pianą i wyjątkowym zapachem.

    Systemy dozowania kosmetyków hotelowych

    Kosmetyki z serii Soapsmith można zakupić jako miniaturowe opakowania o pojemności 30 ml, a także jako wkłady do systemów Smart Care oraz SHAPE Dispenser System. Opakowania o pojemności 300 ml to ekologiczny i ekonomiczny wybór — produkt zużywany jest do samego końca, dzięki czemu ogranicza się wyrzucanie ledwo napoczętych buteleczek. Jest to oszczędność zarówno dla budżetu hotelu, jak i sposób na zmniejszenie produkcji odpadów plastikowych.
    Butelki z kosmetykami zawiesza się na dedykowanych, minimalistycznych uchwytach, które mocuje się do ściany. Wymiana zużytych opakowań jest niezwykle intuicyjna, a wszystkie elementy łatwo wyczyścić i zdezynfekować. Dodatkowo systemy wyposażone są w zabezpieczenie przeciw kradzieży. Dopełnieniem oferty są kosmetyki w butelkach z pompką o pojemności 300 ml oraz ich uzupełnienia o pojemności 3 l.

Aktywne filtry

Ekskluzywne kosmetyki Hotelowe